BASILICA.RO, șapte ani cu actuala identitate vizuală

Agenția de știri Basilica și-a refăcut site-ul și logo-ul in 2016. In data de 26 martie a fost lansată actuala siglă.

Site-ul a fost restructurat și primea un nou design receptiv și intuitiv. Tot in procesul de rebranding din 2016 a fost actualizat și motto-ul agenției.

Motto-ul inițial „Vestea bună impărtășită tuturor” a fost sintetizat in 2016 drept „Binele de știut”. El concentrează scopul existenței și funcțiile specifice acestei instituții de presă. Basilica.ro vine să completeze peisajul mediatic romanesc cu activitatea de multe ori ignorată a Bisericii, inițiativele filantropice, faptele bune care se petrec la nivel de eparhii, atat in țară, cat și in străinătate.

„Binele de știut” inseamnă și faptul că actul jurnalistic este realizat in acord cu invățătura creș�tină și cu principiile după care funcționează Biserica Ortodoxă Romană.

Basilica.ro este singura agenție de știri a unei Biserici Ortodoxe autocefale. In data de 16 iunie 2023 va implini 15 ani de activitate.

Motto-ul „Binele de știut” a devenit din 2019 titlul�revistei online�a Agenției de știri Basilica. Acest proiect a luat naștere din dorința de a face o pauză de la fluxul zilnic de știri pentru a rezuma și analiza cele mai importante subiecte din ultima lună. Apare și in limba engleză cu numele „The Good to know”.

Vezi și:

  • Basilica.ro: o agenție de știri fără breaking news
  • De 100.000 de ori Binele de știut

Foto credit: Basilica.ro


Sursa: Basilica.ro

Categoria: Actualitate ortodoxa

Vizualizari: 197

Id: 78033

Data: Mar 26, 2023

Imagine:

Articolele urmatoare
Cele mai vizualizate articole din categorie
Calendar
Contact

Ne puteti contacta prin e-mail la adresa webortodox[AT]yahoo.com (inlocuiti [AT] cu @).